moBILET – uwaga na zapisy w regulaminie.

Minęło kilka lat od startu usługi, a odpowiedzialność finansowa za działanie systemu nadal pozostaje po stronie użytkownika moBILET.
Odradzam korzystanie z tej platformy do zakupu biletów jeżeli nie posiadacie przy sobie jako rozwiązanie zapasowe biletu w wersji papierowej lub innej możliwości szybkiego zakupu biletu.

W skrócie drzwi autobusu się zamknęły, aplikacja była czasowo niedostępna, w autobusie nie miałem innej możliwości zakupu biletu na przejazd, rozpoczęła się kontrola.

moBILET posiada w regulaminie zapis zrzucający odpowiedzialność na użytkownika:

Reklamacja – z powodu problemów technicznych z aplikacją, nie mogłem skasować biletu i dostałem „mandat” – co mam zrobić?
Należy złożyć odwołanie w dziale reklamacji danego organizatora lub przewoźnika. Przypominamy jednak, że brak możliwości zakupu biletu przy pomocy aplikacji, nie zwalnia z obowiązku posiadania ważnego biletu na przejazd. Trzeba wówczas zakupić bilet tradycyjny.

Pomimo pisemnego potwierdzenia od pracownika platformy moBILET, że system miał w podanym momencie problemy techniczne i był niedostępny wraz z adnotacją, że zarejestrowano moją próbę zakupu biletu wyglądało to tak. Przewoźnika nie interesowało, że reklamowany przez nich w środkach komunikacji miejskiej system zawiódł. Argumentowanie, że w zamkniętym pojeździe nie miałem innej możliwości zakupu biletu oraz możliwości jego opuszczenia również nic nie dały.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *